Feng Office zaliczane jest do jednego z najpopularniejszych platform open source współpracujących z ponad 100 000 użytkowników. Aplikacja znacznie ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zadaniami online, dzięki czemu użytkownicy mają stały dostęp do ważnych informacji dotyczących projektu.
Wśród funkcjonalności aplikacji Feng Office znajdują się:
Overview (Przegląd) - zawiera podsumowanie wszystkich informacji dotyczących zarządzania: harmonogram działań, obecne i zaległe zadania, ostatnio dodane i modyfikowane dokumenty, najnowsze wiadomości, komentarze, rozmowy, emaile itp.
Workspaces (Obszary robocze) - pozwalają użytkownikom i zespołem organizować dane i zadania, a następnie dzielić się nimi z pozostałymi uczestnikami projektu. Mogą one dotyczyć klientów, projektów, produktów, usług czy też danych działów.
Tasks (Zadania) - umożliwia śledzenie zadań oraz podzadań. System zapewnia szybki dostęp do zadań pogrupowanych według stanu (do czasu, opóźniona i zakończonych), priorytet przypisany osobie, i wiele innych. Zadania mogą być pogrupowane za pomocą kamieni milowych.
Istnieje możliwość powiadamiania osoby, która jest przydzielana do zadania poprzez e-mail.
Notes (Uwagi) - ułatwiają rejestrację i komentarze akcji w danej informacji oraz ułatwiają śledzenie prowadzonych rozmów i informacji, ocenę satysfakcji klienta. Mogą one następnie zostać przesłane w postacie emaila do pozostałych użytkowników.
Documents (Dokumenty) - pozwala na przechowywanie i udostępnianie wszystkich typów dokumentów. System prowadzi ewidencję w różnych wersjach, komentarze i kontrolowany dostęp do optymalizacji pracy ludzi, którzy współpracują przy zadaniu. Dokumenty tekstowe i prezentacje mogą być tworzone lub edytowane bezpośrednio w Feng Office bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania w komputerze.
Time tracking (Śledzenie ruchu) - śledzenie godziny dla każdego pulpitu, zadania i użytkownika.
Email - dzielenie się wiadomościami za pośrednictwem emaili, które mogą zostać automatycznie zapisane jako dokumenty.
Contacts (Kontakt) - moduł kontaktów z pracownikami firmy oraz osobami z nią związanymi.
Calendar (Kalendarz) - umożliwia planowanie wydarzeń, etapów zadań i przypisywanie do nich terminów i spotkań pomiędzy użytkownikami, którzy posiadają przywileje korespondenta.